Social media
Facebook
Instagram
Dołącz do newslettera

|
|
  • Brak produktów w koszyku.

Reklamacje

  1. Prawa Klienta z tytułu rękojmi w przypadku wady kupowanego towaru regulowane są przez przepisy ustawowe. Sprzedawca jest uprawniony odmówić wykonania wybranego przez Klienta rodzaju świadczenia z rękojmi, gdyby wiązało się ono z nadmiernymi kosztami, a możliwe jest wykonanie świadczenia innego rodzaju bez szkody dla Klienta.
  2. Okres rękojmi wynosi dla Klienta dwa lata od dostawy towaru.
  3. Klient powinien zgłosić swoje roszczenia tytułem rękojmi, podając swoje nazwisko i adres, numer zamówienia artykułu oraz pokrótce – podstawy swojego roszczenia w ww. okresie na adres email kontakt@polishgir.pl, albo według Państwa wyboru, listownie za pośrednictwem poczty na adres: ul. Młynarska 30A/22, 01-171 Warszawa.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady dostarczonego towaru, które powstały w wyniku niewłaściwego używania towaru lub jego zmiany w sposób niezatwierdzony przez Sprzedawcę. Powyższe znajduje zastosowanie także wtedy, gdy Klient nie przestrzega zaleceń dotyczących postępowania z towarem i jego konserwacji (np. instrukcja prania, suszenia itp.).
  5. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może poprosić Klienta o przesłanie zdjęć reklamowanego towaru.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.