Social media
Facebook
Instagram
Dołącz do newslettera

|
|
  • Brak produktów w koszyku.

FAQ

FAQ

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

W tym przypadku, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na wskazany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy muszę się logować, aby móc złożyć zamówienie?

Nie, zakładanie konta nie jest konieczne, zakupów można dokonać bez rejestracji. W tym przypadku nie można mieć wglądu do historii zamówień i nie ma możliwości zapamiętania danych dostawy.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego towaru?

W chwili obecnej nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Produkt #polishGIRL, należy zapakować w karton lub worek kurierski i odesłać na poniższy adres z dołączonym formularzem zwrotu oraz paragonem.

#PG Sp. z o o.
ul. Młynarska 30a/22
01-171 Warszawa

Gdzie można znaleźć formularz zwrotu?

Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie internetowej, w zakładce obsługa klienta, zwroty. Tam jest do pobrania i druku formularz zwrotu. Ze względu na dbałość o środowisko nie załączamy go do każdego zamówienia.

Zwrot jakiego produktu będzie zaakceptowany?

Do zwrotu zostanie przyjęty produkt, który nie nosi znamion użytkowania oraz posiada wszystkie metki.

Czy paragon jest niezbędny przy zwrocie towaru?

Paragon jest niezbędny, aby można było dokonać zwrotu środków za zakupiony produkt. I jest on podstawą do zwrotu pieniędzy.

Jaki jest czas na zwrot towaru?

Nasze produkty można zwracać bądź wymieniać w ciągu 14 dni od daty zakupu.

W jakim czasie następuje zwrot środków po dokonaniu zwrotu towaru?

Zwrot środków zlecamy od razu po otrzymaniu towaru. W zależności od banku, środki powinny być zaksięgowane na Twoim koncie do 7 dni roboczych.

W jakich opakowaniach dostarczane są produkty?

Nasze produkty pakowane są w eko karton oraz w biodegradowalny worek kurierski.

Czy można anulować zamówienie?

W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.